Wednesday 12 November 2008

Double dutch challenge




Eindelijk had ik weer eens de tijd om aan een challenge mee te doen na een drukke periode van kerstkaarten maken en mijn hobbykamer opnieuw in te richten. De hobbykamer heeft nu een mooi plavuizen vloertje en de muurtjes weer een nieuw likje verf gehad. Foto's komen nog, want na mijn eerste avond "spelen" lijkt het alweer alsof er een bom is ontploft! ;)

Een tijdje geleden had ik al de Double dutch challenge blog gevonden en nu kon ik eindelijk eens mee doen. Deze keer moet je een triangle box maken en aangezien ik het de laatste tijd sowieso al leuk vind om doosjes en envelopjes te maken, vond ik het dan ook een leuke uitdaging. Voor het eerste doosje heb ik een wit papiertje beprint met het rood-witte bloemetjes patroontje. De tekst is ook met de computer gemaakt. Ik heb in mijn doosje twee gaatjes gemaakt en bloemetjes met rode brads gebruikt. Het touwtje is van een bolletje wol en daar heb ik een wat dikker touwtje van gemaakt.


Finally I had some time to participate in a challenge after a busy time of making christmas cards and decorating my craft room again. My craft room has now a tile floor and the walls have been painted. I will take pictures of it, but after my first night "playing" it looks again like a bom has exploded! ;)

A while ago I found the Double dutch challenge blog on internet. This week you had to make a triangle box and because I like making money wallets and boxes lately, I really liked this challenge! For my first box I printed a red-white flower background. The sentiment is also computer generated. I added the two flowers with the red brads. I made a bow from some yarn.

2 comments:

  1. I love your box, they're such a nice shape to make up. Chris x

    ReplyDelete
  2. Hallo Larissa,

    Heb jij dat ook dat na het maken van één kaartje, je hele kamer op z'n kop kan staan?
    Maar jouw resultaat mag er zijn!
    Mooi resultaat.

    Groetjes van Marianne

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails