Saturday 3 October 2009

Happy world cardmaking day!


Hallo allemaal. Hier toch nog een kaartje van mij op world card making day. Ik had me voorgenomen om deze dag lekker kaarten te maken, maar helaas ben ik de hele dag weg en komt er dus niets van terecht. :( Misschien moet ik maar mijn prive world card making day houden op zondag. ;) Voor vandaag heb ik daarom maar een "oudje". Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt, maar ik was er nog niet aan toegekomen om hem eerder op mijn blog te plaatsen. Op een rechthoekig vlak heb ik gestempeld met een bloemenstempel van een setje van Scrappy cat. Het kleine swirltje is een stempeltje van Rubber Stamp Tapestry. Ik heb de bloemetjes ingekleurd met een caran d'ache potlood. Het midden van de bloem is zwart gekleurd met een glaze pen. Onder het rechthoek heb ik nog een laag purper papicolor papier geplakt. Als laatste heb ik nog een lintje toegevoegd.

Hi everyone. Here is a card from me on World cardmaking day. I had planned to make cards all day and play with some challenges, but unfortunately I won't be at home today, so now world card making day for me. :( Maybe I should celebrate my own private world cardmaking day on sunday. ;) Today I can show you an "old" card. I made this card a while ago, but haven't posted it yet on my blog. I stamped on a rectangle with a flower stamp from Scrappy cat. The little swirl is a stamp from Rubber Stamp tapestry. I coloured the flowers with a caran d'ache pencil. The inside of the flower was coloured with a black glaze pen. I added a layer of purper papicolor paper and a bow from balck ribbon. The sentiment (happy birthday) was printed on the rectangle.

IMAGE: Patricia's garden from Scrappy cat, swirl from Rubber stamp tapestry. CS: White cs, purper papicolor paper. INK: Versafine onyx black. ACCESSORIES: Caran d'ache pencil, black satin ribbon, black glaze pen.

4 comments:

  1. Ik vind het een super stijlvolle kaart geworden!

    ReplyDelete
  2. Een hele simpele, maar zeer stijvolle kaart! xxx Marley

    ReplyDelete
  3. Chic kaartje, erg mooi kleurencombinatie.

    Hartelijke groet, Renata

    ReplyDelete
  4. Angela (SCS monkeymama)28 October 2009 at 04:24

    This is so soft and delicate; very lovely!

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails