Tuesday 3 November 2009

Cadeau envelopje



Ik heb weer eens een cadeau envelopje gemaakt. Deze keer voor een man. Mijn envelop is gemaakt van Kraft papier dat ik bij Elzybells heb gekocht. Met bruine stempelinkt heb ik de twee randen van Stamp camp erop gestempeld. Met dezelfde bruine inkt ben ik ook langs de randen van de envelop gegaan. Op een stukje ecru papier heb ik de tekst geprint en daarna heb ik het vierkant uitgesneden met nestabilities. Ik heb nog een groter vierkantje van Kraft papier erachter geplakt en ook daarvan heb ik de randen weer bewerkt met de bruine inkt. In het vierkantje heb ik met een gaatjestang twee gaatjes gemaakt en hier heb ik een touwtje doorheen geknoopt.

I made another money wallet. This time for a man. My wallet was made from kraft paper that I bought at Elzybells. On the wallet I stamped the diamond borders from Stamp Camp with darkbrown ink. I distressed the edges of the wallet with the darkbrown ink. On a piece of cream paper I printed the sentiment and then I cut it out with my nestabilities. I have added a bigger square and used the darkbrown ink again on the edges. With a holepunch I made 2 little holes and made a knot from cord.

IMAGE: Diamond border from Stamp Camp. CS: Kraft cardstock from Elzybells. Ink: Sirius multipad popular. Accessories: Square nestabilities, cord.

6 comments:

  1. Wat een prachtige envelop heb je gemaakt, volg je al een tijdje via de mail, vindt je creaties alijd stijlvol en erg mooi, sinds van de week heb ik mijn eigen blog misschien wil je een kijkje komen nemen.

    Groetjes,

    Louise

    ReplyDelete
  2. Leuk dat je mij een bezoekje hebt gebracht, ja Super die Digitale stempels door jou ben ik aan verslingerd geraakt, ik heb ook een hele verzameling Digitaal papier erg makkelijk hoor.
    Nou ik hoop dat jij mijn Volger wilt worden.

    Groetjes,

    Louise

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Heel smaakvol en uitermate geschikt voor een man.

    Groetjes van Marianne

    ReplyDelete
  5. Heel mooi en stijlvol!

    Saskia :)

    ReplyDelete
  6. Angela (SCS monkeymama)5 November 2009 at 05:44

    This is perfect for a man; looks great!

    ReplyDelete

In line with new European Data Protection Laws (GDPR) by commenting you know that your name & comment are visible to all who visit this blog and thereby consent to the use of your personal informations for this specific purpose.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails